Gördüğü ne varsa...

2 Haziran 2009 Salı

5 ayın özeti

Eğitim: 2 ortak sınav dizisinden sonra ÖSS hazırlığı için bize 1,5 ay süre tanıyanlar sayesinde raporumu aldığımdan 1 aydır okulda değilim. Büyük sınava 2 haftadan az bir süre kalmasına rağmen de deneme sınavlarımda 200 puanı zor geçebiliyorum maalesef. ŞBP okuma hayalleri seneye kaldığına göre ya Güzel sanatları ya da YDS ile tercümanlık veya İngilizce öğretmenliği okurum. Gerçi YDS'ye girmeyi amaçlamıyordum ama forma ÖSS ve YDS'ye girmek istiyorum diye işaretledim artık.

Foto: Antalya Fotoğraf Kulübü'ne üye olalı aylar oldu. Oradan tanıdığım insanlarla görüştüğüm oluyor. Sınavdan sonra DSLR almayı planlıyorum. İki hafta önce de dedemden kalma "Petri 7S II" model kamerayı bulup Olympos ve Kurşunlu'da 36 pozu doldurdum, müsait bir zamana pozları tab edip bilgisayara aktarmak istiyorum.

Seçimler: 3 ay erken doğsaydım oy verirdim dediğim seçimler tahminime uydu. Hocamız kazandı, hatta facebook'ta bana mesaj attı.(Tabi gerçek hesabı mıdır, tartışılır.) Daha fazla siyaset yazmayacağım, yazsam da hizmet konulu yazarım.

Twitter: Kaydolalı 1 yılı geçmesine rağmen, Toplam 620 kadar, son 3 ayda da 100 tweet yazacak kadar az yazıyorum maalesef. Takip ettiklerimin üçte biri kadarı YouTube'dan. Sertab Erener ile Medyum Ömer de twitter'a üyeler!

Sansür: Kullanmasını beceremedikleri YouTube'u sansürleyenleri, İşleri güçleri tırıvırı olan ve benden daha az katkısı olan yobazları ve çok yazdık diye engelleyenleri kınıyorum. Sanüre Sansür kampanyasında zamanında ufak katkım da oldu. Yay hareketine de ÖSS'den sonra katılacağım.

Ayrıca ÖSS'yi halletmeden friendfeed'e kaydolmayacağım, YouTube'ta aktif olmayacağım, deviantart ve Flickr hesaplarımı yükseltmeyeceğim.

Bu kadar!

Hiç yorum yok:

Künye ve telif hakları

Test 1, Yayın 0