Gördüğü ne varsa...

14 Temmuz 2009 Salı

Stres atma günlüğü 1: Hayatımdaki Tüm Mallara

"Gerçekler acıdır" sözünden nefret ederim. Bu sözü bulana ne kadar lanet etsem azdır.



Lisemdeki eski müdür yardımcısı'nın ben dahil bütün öğrencileri odasından kovmak için kullandığı bir lafı vardı:
- Çık git Anarşist...
Yine de severiz kendisini...

Şimdi bir "çık git" te benden bana karşı bunları söyleyenlere, onlar kendilerini iyi bilirler;

Mahir'in tahtını videolarımla kıracağım!
- Asosyal özürlü! L.Y. ve L.Y

Sizin forum Yobaz kaynıyor, temizleyin!
- Bu forumdan atıldınız! B.A.

BENCİL ADNAN, BENCİL OKTAR!
- Başımıza dert açabilir S.S.G.

Haksız yere kapattığınız hesabımı geri getirin...
- Kesinlikle HAYIR! ~E.İ.
- Aptalsın! ~C.A

Raylı sistem fotolarını, kendi çalışmalarımı paylaşayım...
- Senin fotoların yüzünden bu şehirden soğudum, bir daha fotoğraf çekme! İ.A.

Ay vana kritisayz dı obcekts on yor fotos.
- Ay blokıd yu, go avey end get dı fak aut. Ay cast send may apdeyts vit fırends. M.M.

Serkül'e gülenin Serkül kadar insanlığı yoktur.
- Ezik! A.P.P.


Yaramazlık yapmayı İlkokul öncesinden beridir ayıp saymış biriydim. Üstte belirttiğim hepinizin benzerlerini zamanında halletmemiş değilim.

İlkokulda Beni rahatsız edeni ummadığı bir ders sırasında üniformasını yırtmakla tehdit etmekten,

Bisiklette iken bana takoz olanı 10 dakika sonra taşla vurmaktan,

Bana Özürlü diyene ettiğim ağır laftan,

Lise başında küfürlü dalga geçenlere attığım yıldırım yumruklardan(o kişilerden biri akıllanmış, son gördüğümde usul usul sigarasını içiyordu.),

Birbirleriyle küfürlü şakalaşırken bana spastik diyenleri sırtlarından vurmaktan,

HALEN GURUR DUYUYORUM!

Akıllı olun, benimle adam gibi geçinin. :p


Şimdi dinliyor: Musa/Gülşah - Çek git (Gülşah'ın sesi her ne kadar İĞRENÇ VE ÖTESİ olsa da...)

Hiç yorum yok:

Künye ve telif hakları

Test 1, Yayın 0