Gördüğü ne varsa...

5 Ağustos 2009 Çarşamba

Haziran özeti

"5 ayın Özeti" yazımı yazdıktan sonraki uykunun ardından dershane'ye, deneme sınavına giderken yolun üzerinde bir yoğunluk ve duman görmüştüm, ilk başta terör saldırısı zannettim.

dershanemin 300 metre kuzeyinde bomba patladi.
9:20 AM Jun 3rd from txt

Duzeltme: patlayan tupmus.
9:27 AM Jun 3rd from txt

Ama sonradan bunun bir tüp patlaması olduğunu ve 3 kişinin hayatını kaybettiğini dershanede sınavımı hallettikten sonra olay yerine yakın bir tantunicide öğle yemeğimi yerken TV'da öğrendim. Tesadüf o ki, aynı süre zarfında İstanbul'da bir büfede patlama yaşandığını da.

Yemekten sonra mezuniyet töreni provaları için okula gittim. Ertesi gün tören için gereken işlemleri hallettikten sonra patlama yerinde birkaç fotoğraf çektim;
After the tube explosion After the tube explosion After the tube explosion

Çekimden sonra durakta gördüğüm ilk otobüse bindim. Mercedes Connecto tabi. Yalnız evimden 3km uzakta, Dokuma'da indiğimden orada en yakın olan teyzemin evine gittim. Kuzenlerimin yeni dizüstündeki NFS Undercover oyunu'nun oyalaması ve Toplu Taşıma'da gece tarifesi bulunmaması nedeniyle de geceyi teyzemde geçirdikten sonra eve gittim.
Hedefimden 1 hafta erken olarak Friendfeed'e üye oldum, hayırlı olsun :D http://ff.im/3IJIm
3:30 PM Jun 8th from FriendFeed

Neyse, mezuniyet iyiydi. Sınav olacağım yeri kapısına kadar görüp Akdeniz GSF binası'nın gölgesinde dinlendikten sonra binayı gezdim. GSF'nin sergisinde İç Mimarlık öğrencilerinin projelerini inceledim, buna rağmen içlerinden hiçbirinin dA hesabı yok!

Karnem iyiydi, yine de 2-3 dersten ortalama yükseltmeye girmek istememe rağmen çevremdekilerin kabulünü görmedim. Büyük Sınav'ı Üniversite anfisinde oldum. Dil Sınavını da Merkez kampüsünün bir dersliğinde.

Bir de karne aldıktan sonra Pinhani konserine gittim;
Pinhani
Pinhani at Cumhuriyet MeydanıPinhani at Cumhuriyet MeydanıAkın Eldes of Pinhani at Cumhuriyet Meydanı

P**kart'ın iptalini 7 binişlik bakiye kalmış kartımla şehir turu atarak kutlayacağım.
2:50 PM Jun 20th from web

DİL puanı ile bir yere girmeyi düşünmememe rağmen yarın YDS'ye gireceğim. İyi geceler.
1:14 AM Jun 21st from web

YDS iyiydi. 100 soruyu 1,5 saatte hallettim!
12:21 AM Jun 22nd from web

@berraque Hayır, ancak soruların tümünü çözdüm. Ama YDS puanı ile bir yere girmeyi düşünmüyorum. Hedefim Mimarlık veya Güzel Sanatlar.
12:32 AM Jun 22nd from web in reply to berraque


Sınavları hallettikten sonraki gün, açılmadan yarım saat önce ANFAD sergisini görmek için 5M'e gittim, Tuncay'ı gördüm, kahvaltı olarak Burger King'te tonbalıklı salata yedim, ANFADçılar gergiyi gezip görenler için defter (Tam olarak ne denildiğini unuttum gerçi) almayı unuttuğundan, Tuncay ile de D&R'daki defterler de işimize gelmediğinden tişört kaplı defter gibi süpersonik fikirler üretmeye çalıştım.
Herneyse, Tuncay'ın babasını da gördükten sonra minibüste kameramın arızasını farkettiktren sonra tamirciye götürdüm. Tabi 1 haftada tamamlanmasına rağmen 3 hafta sonra aldım.

Herneyse, annemin arkadaşının yeğeninin düğünü nedeniyle birkaç gün Isparta'da kaldım. Isparta'da Avrupa Yakası dizisinin sonunu ve Michael Jackson'ın ölüm haberlerini izledim. Tabi Cuma Antalya'ya dönüp Pazar ANFOK olarak Alanya gezisine gittim. Oradaki Fotoğrafları da analog makinamla (Petri 7s II) çektim. Tabdan sonra Bilgisayara aktarıp yayımlayacağım. Daha önce iki filmi kamera kapağını açarak yakmayı başardığımdan Alanya'da bunu yapmadım.

Bir ayı da böylece bitirdim...

Hiç yorum yok:

Künye ve telif hakları

Test 1, Yayın 0